Tilpass samtykkepreferanser

Tilpass samtykkepreferansene dine for informasjonskapselkategorier og annonsesporingspreferanser for formål og funksjoner og leverandører nedenfor. Du kan gi detaljert samtykke for hver og . De fleste leverandører krever eksplisitt samtykke for behandling av personopplysninger, men noen baserer seg på legitim interesse. Du kan protestere mot deres bruk av legitim interesse. Merk også at preferansene dine for formål og leverandører blir lagret i en informasjonskapsel som heter 'euconsent' på enheten din, og kan forbli der i opptil 730 dager for å huske valgene dine.

Informasjonskapselkategorier

Vi bruker informasjonskapsler for å hjelpe deg med å navigere effektivt og utføre visse funksjoner. Du finner detaljert informasjon om alle informasjonskapsler under hver samtykkekategori nedenfor. Informasjonskapslene som er kategorisert som "Nødvendige" lagres i nettleseren din da de er avgjørende for å aktivere de grunnleggende funksjonene til nettstedet.... 

Alltid aktiv

Nødvendige cookies er avgjørende for grunnleggende funksjoner på nettstedet, og nettstedet fungerer ikke på den tiltenkte måten uten dem.Disse cookies lagrer ikke personlig identifiserbare data.

Funksjonelle cookies hjelper deg med å utføre visse funksjoner som å dele innholdet på nettstedet på sosiale medieplattformer, samle tilbakemeldinger og andre tredjepartsfunksjoner.

Ingen informasjonskapsler å vise.

Analytiske cookies brukes til å forstå hvordan besøkende samhandler med nettstedet. Disse cookies hjelper deg med å gi informasjon om beregningene antall besøkende, fluktfrekvens, trafikkilde osv.

Ytelsescookies cookies til å forstå og analysere de viktigste ytelsesindeksene til nettstedet som hjelper til med å gi en bedre brukeropplevelse for de besøkende.

Ingen informasjonskapsler å vise.

Annonsecookies brukes til å levere besøkende med tilpassede annonser basert på sidene de besøkte før og analysere effektiviteten av annonsekampanjen.

Formål og egenskaper

Informasjonskapsler, enhetsidentifikatorer eller lignende nettidentifikatorer (f.eks. påloggingsbaserte identifikatorer, tilfeldig tildelte identifikatorer, nettverksbaserte identifikatorer) sammen med annen informasjon (f.eks. nettlesertype og informasjon, språk, skjermstørrelse, støttede teknologier osv.), kan lagres eller leses på enheten din for å gjenkjenne den hver gang den kobles til en app eller til et nettsted, for ett eller flere av formålene som presenteres her.

Illustrasjoner

  • De fleste formål som forklares i denne erklæringen, avhenger av lagring eller tilgang til informasjon fra enheten din når du bruker en app eller besøker et nettsted. For eksempel kan en leverandør eller utgiver måtte lagre en informasjonskapsel på enheten din under det første besøket på et nettsted, for å kunne gjenkjenne enheten din under de neste besøkene (ved å få tilgang til denne informasjonskapselen hver gang).

Antall leverandører som søker samtykke: 755

Legitim interesse

Reklame som vises til deg på denne tjenesten kan være basert på begrensede data, for eksempel nettstedet eller appen du bruker, en posisjon som ikke er presis, enhetstypen din eller hvilket innhold du samhandler med (for eksempel for å begrense antall ganger en annonse vises til deg).

Illustrasjoner

  • En bilprodusent ønsker å markedsføre sine elektriske kjøretøy til miljøbevisste brukere som bor i byen etter kontortid. Annonsen vises på en side med relatert innhold (for eksempel en artikkel om klimaendringer) etter kl. 18.30 til brukere hvis den ikke-presise posisjonen antyder at de er i en urban sone.
  • En stor produsent av akvarellmaling ønsker å gjennomføre en nettbasert reklamekampanje for sitt nyeste akvarellutvalg, diversifisere målgruppen for å nå så mange amatør- og profesjonelle kunstnere som mulig, og unngå å vise annonsen ved siden av innhold som kan ha en negativ innvirkning (for eksempel artikler om hvordan du skal male huset ditt). Antall ganger annonsen har blitt vist for deg, blir oppdaget og begrenset, for å unngå å presentere den for ofte.

Antall leverandører som søker samtykke eller er basert på legitim interesse: 720

Informasjon om aktiviteten din på denne tjenesten (for eksempel skjemaer du sender inn, innhold du ser på) kan lagres og kombineres med annen informasjon om deg (for eksempel informasjon fra din tidligere aktivitet på denne tjenesten og andre nettsteder eller apper) eller lignende brukere. Dette brukes deretter til å bygge eller forbedre en profil om deg (som kan inkludere mulige interesser og personlige aspekter). Profilen din kan brukes (også senere) til å vise reklame som virker mer relevant basert på dine mulige interesser av denne og andre enheter.

Illustrasjoner

  • Hvis du leser flere artikler om det beste sykkeltilbehøret du kan kjøpe, kan denne informasjonen brukes til å opprette en profil om interessen din for sykkeltilbehør. En slik profil kan brukes eller forbedres senere, på samme eller et annet nettsted eller app, for å vise reklame for et bestemt sykkeltilbehørsmerke. Hvis du også ser på en konfigurator for et kjøretøy på et nettsted for en luksusbilprodusent, kan denne informasjonen kombineres med interessen din for sykler for å avgrense profilen din og gjøre en antagelse om at du er interessert i luksussykkelutstyr.
  • Et klesselskap ønsker å fremme sin nye serie med eksklusive babyklær. De kommer i kontakt med et byrå som har et nettverk av kunder med høy inntekt (for eksempel eksklusive supermarkeder) og ber byrået om å lage profiler av unge foreldre eller par som kan antas å være velstående og å ha et nytt barn, slik at disse senere kan brukes til å presentere reklame i partneres apper basert på disse profilene.

Antall leverandører som søker samtykke: 574

Reklame som presenteres for deg på denne tjenesten kan være basert på annonseprofilene dine, som kan gjenspeile aktiviteten din på denne tjenesten eller andre nettsteder eller apper (som skjemaene du sender inn, innhold du ser på), mulige interesser og personlige aspekter.

Illustrasjoner

  • En nettbutikk ønsker å annonsere et begrenset salg på løpesko. Den ønsker å målrette annonseringen til brukere som tidligere så på løpesko med mobilappen. Sporingsteknologier kan brukes til å gjenkjenne at du tidligere har brukt mobilappen til å se på løpesko, for å vise deg den tilsvarende annonsen på appen.
  • En profil opprettet for personalisert annonsering når det gjelder en person som har søkt etter sykkeltilbehør på et nettsted, kan brukes til å vise den relevante reklamen for sykkeltilbehør på en mobilapp til en annen organisasjon.

Antall leverandører som søker samtykke: 576

Informasjon om aktiviteten din på denne tjenesten (for eksempel skjemaer du sender inn, ikke-kommersielt innhold du ser på) kan lagres og kombineres med annen informasjon om deg (for eksempel tidligere aktivitet på denne tjenesten og andre nettsteder eller apper) eller lignende brukere. Dette brukes deretter til å bygge eller forbedre en profil om deg (som f.eks. kan inkludere mulige interesser og personlige aspekter). Profilen din kan brukes (også senere) til å presentere innhold som virker mer relevant basert på dine mulige interesser, for eksempel ved å tilpasse rekkefølgen innholdet vises, slik at det er enda enklere for deg å finne innhold som passer med interessene dine.

Illustrasjoner

  • Du leser flere artikler om hvordan du bygger et trehus på en sosial medieplattform. Denne informasjonen kan legges til en profil for å markere interessen din for innhold relatert til friluftsliv, så vel som gjør-det-selv-veiledninger (med det formål å tillate personlig tilpasning av innhold, slik at du for eksempel blir presentert med flere blogginnlegg og artikler om trehus og trehytter i fremtiden).
  • Du har sett tre videoer om romforskning på tvers av ulike TV-apper. En urelatert nyhetsplattform som du ikke har hatt kontakt med, bygger en profil basert på den visningsadferden, og markerer romforskning som et emne av mulig interesse for andre videoer.

Antall leverandører som søker samtykke: 252

Innhold som presenteres for deg på denne tjenesten, kan være basert på dine innholdstilpasningsprofiler, som kan gjenspeile aktiviteten din på denne eller andre tjenester (for eksempel skjemaene du sender inn, innhold du ser på), eventuelle interesser og personlige aspekter. Dette kan for eksempel brukes til å tilpasse rekkefølgen innholdet vises i, slik at det blir enda enklere for deg å finne (ikke-reklame) innhold som samsvarer med interessene dine.

Illustrasjoner

  • Du leser artikler om vegetarisk mat på en sosial medieplattform og bruker deretter matlagingsappen til et urelatert selskap. Profilen som er bygget om deg på den sosiale medieplattformen brukes til å vise deg vegetariske oppskrifter på velkomstskjermen til matlagingsappen.
  • Du har sett tre videoer om roing på forskjellige nettsteder. En urelatert videodelingsplattform vil anbefale fem andre videoer om roing som kan være av interesse for deg når du bruker TV-appen, basert på en profil bygget om deg da du besøkte de forskjellige nettstedene for å se nettvideoer.

Antall leverandører som søker samtykke: 226

Legitim interesse

Informasjon om hvilken annonsering som presenteres for deg og hvordan du samhandler med den, kan brukes til å bestemme hvor godt en annonse har fungert for deg eller andre brukere, og om målene for annonseringen ble nådd. For eksempel om du så en annonse, om du klikket på den, om det førte til at du kjøpte et produkt eller besøkte et nettsted osv. Dette er svært nyttig for å forstå relevansen av reklamekampanjer.

Illustrasjoner

  • Du har klikket på en annonse om en «Black Friday»-rabatt i en nettbutikk på nettstedet til en utgiver og kjøpt et produkt. Klikket ditt blir koblet til dette kjøpet. Samhandlingen din og andre brukeres samhandling blir målt for å vite hvor mange klikk på annonsen som førte til et kjøp.
  • Du er en av svært få som har klikket på en annonse om en «internasjonal takknemlighetsdag»-rabatt i en nettbutikk i appen til en utgiver. Utgiveren ønsker å ha rapporter for å forstå hvor ofte en bestemt annonseplassering i appen, og spesielt «internasjonal takknemlighetsdag»-annonsen, har blitt sett eller klikket på av deg og andre brukere, for å hjelpe utgiveren og partnere (for eksempel byråer) med å optimalisere annonseplasseringer.

Antall leverandører som søker samtykke eller er basert på legitim interesse: 821

Legitim interesse

Informasjon om hvilket innhold som vises til deg og hvordan du samhandler med det, kan brukes til å avgjøre om (ikke-annonse) innholdet f.eks. nådde sitt tiltenkte publikum og matchet med interessene dine. For eksempel om du leser en artikkel, ser på en video, lytter til en podkast eller ser på en produktbeskrivelse, hvor lang tid du brukte på denne tjenesten og nettsidene du besøkte osv. Dette er svært nyttig for å forstå relevansen av (ikke-annonse) innhold som vises til deg.

Illustrasjoner

  • Du har lest et blogginnlegg om fotturer på en mobilapp til en utgiver og fulgt en lenke til et anbefalt og relatert innlegg. Interaksjonene dine blir registrert som å vise at det første turinnlegget var nyttig for deg, og at det lyktes med å gjøre det interessert i det relaterte innlegget. Dette blir målt for å vite om det skal produseres flere innlegg om fotturer i fremtiden og hvor du skal plassere dem på startskjermen til mobilappen.
  • Du ble vist en video om motetrender, men du og flere andre brukere sluttet å se den etter 30 sekunder. Denne informasjonen brukes deretter til å finne riktig lengde på fremtidige videoer om motetrender.

Antall leverandører som søker samtykke eller er basert på legitim interesse: 391

Legitim interesse

Rapporter kan genereres basert på kombinasjonen av datasett (som brukerprofiler, statistikk, markedsundersøkelser, analysedata) når det gjelder dine interaksjoner og andre brukeres interaksjoner med reklame eller (ikke-annonse) innhold for å finne felles egenskaper (for eksempel for å bestemme hvilke målgrupper som er mer mottakelige for en annonsekampanje eller til bestemt innhold).

Illustrasjoner

  • Eieren av en nettbokhandel ønsker kommersiell rapportering som viser andelen besøkende som brukte og forlot nettstedet uten å kjøpe, eller sjekket det og kjøpe den siste kjendisselvbiografien i måneden, samt gjennomsnittsalderen og mannlig/kvinnelig distribusjon av hver kategori. Data knyttet til din bruk av nettstedet og dine personlige egenskaper blir deretter brukt og kombinert med andre slike data for å utarbeide disse statistikkene.
  • En annonsør ønsker å bedre forstå hvilken type publikum som samhandler med annonser. Det krever et forskningsinstitutt for å sammenligne egenskapene til brukere som samhandlet med annonsen med typiske attributter til brukere av lignende plattformer, på tvers av forskjellige enheter. Denne sammenligningen avslører for annonsøren at annonsepublikummet hovedsakelig får tilgang til annonsene gjennom mobile enheter og at de sannsynligvis er i aldersgruppen 45–60 år.

Antall leverandører som søker samtykke eller er basert på legitim interesse: 525

Legitim interesse

Informasjon om aktiviteten din på denne tjenesten, for eksempel samhandlingen din med annonser eller innhold, kan være svært nyttig for å forbedre produkter og tjenester og for å bygge nye produkter og tjenester basert på brukerinteraksjoner, publikumstype osv. Dette spesifikke formålet inkluderer ikke utvikling eller forbedring av brukerprofiler og identifikatorer.

Illustrasjoner

  • En teknologiplattform som jobber med en leverandør av sosiale medier, legger merke til en vekst i brukere av mobilapper, og ser basert på profilene deres at mange av dem kommer fra mobile tilkoblinger. Den bruker en ny teknologi for å levere annonser som er formatert for mobile enheter, og som har lav båndbredde, for å forbedre ytelsen.
  • En annonsør ser etter en måte å vise annonser på en ny type forbrukerenhet. Den samler inn informasjon om hvordan brukere samhandler med denne nye typen enhet for å avgjøre om den kan bygge en ny mekanisme for å vise reklame på denne typen enhet.

Antall leverandører som søker samtykke eller er basert på legitim interesse: 616

Legitim interesse

Innhold som vises til deg på denne tjenesten kan være basert på begrensede data, for eksempel nettstedet eller appen du bruker, en posisjon som ikke er presis, enhetstypen din eller hvilket innhold du samhandler med (eller som du har samhandlet med), for eksempel for å begrense antall ganger en annonse vises til deg.

Illustrasjoner

  • Et reisemagasin har publisert en artikkel på nettstedet sitt om de nye nettkursene som foreslås av en språkskole, for å forbedre reiseopplevelser i utlandet. Skolens blogginnlegg settes inn direkte nederst på siden, og velges på grunnlag av en ikke-presis posisjon (for eksempel blogginnlegg som forklarer kursplanen for forskjellige språk enn språket i landet du befinner deg i).
  • En sportsnyhetsmobilapp har startet en ny del av artikler som dekker de nyeste fotballkampene. Hver artikkel inneholder videoer som er vert for en egen strømmeplattform som viser høydepunktene i hver kamp. Hvis du spoler fremover en video, kan denne informasjonen brukes til å velge en kortere video som skal spilles av neste gang.

Antall leverandører som søker samtykke eller er basert på legitim interesse: 167

Dataene dine kan brukes til å overvåke og forhindre uvanlig og mulig uredelig aktivitet (for eksempel angående annonsering, annonseklikk fra roboter), og sikre at systemer og prosesser fungerer ordentlig og sikkert. Den kan også brukes til å korrigere eventuelle problemer du, utgiveren eller annonsøren kan støte på ved levering av innhold og annonser og i samspillet med dem.

Illustrasjoner

  • En annonsemellommann leverer annonser fra ulike annonsører til sitt nettverk av samarbeidene nettsteder. Den legger merke til en stor økning i klikk på annonser knyttet til en annonsør, og bruker data om kilden til klikkene for å bestemme at 80 % av klikkene kommer fra roboter i stedet for mennesker.

Antall leverandører som søker samtykke: 581

Visse opplysninger (som en IP-adresse eller enhetskapasiteter) brukes til å sikre teknisk kompatibilitet av innholdet eller annonseringen, og for å lette overføringen av innholdet eller annonsen til enheten din.

Illustrasjoner

  • Hvis du klikker på en lenke i en artikkel, kan den normalt sende deg til en annen side eller del av artikkelen. For å oppnå dette, 1.) sender nettleseren din en forespørsel til en server koblet til nettstedet, 2.) og serveren svarer tilbake («her er artikkelen du ba om»), ved hjelp av teknisk informasjon som automatisk er inkludert i forespørselen sendt av enheten din, for å vise informasjonen/bildene som er en del av artikkelen du ba om. Teknisk sett er slik utveksling av informasjon nødvendig for å levere innholdet som vises på skjermen.

Antall leverandører som søker samtykke: 580

Valgene du gjør om formålene og enhetene som er oppført i denne erklæringen, lagres og gjøres tilgjengelige for disse enhetene i form av digitale signaler (for eksempel en streng med tegn). Dette er nødvendig for å gjøre det mulig for både denne tjenesten og disse enhetene å respektere slike valg.

Illustrasjoner

  • Når du besøker et nettsted og får et valg mellom å samtykke til bruk av profiler for personlig annonsering eller å ikke samtykke, lagres valget du gjør og gjøres tilgjengelig for annonseringsleverandører, slik at annonsering som presenteres for deg respekterer valget ditt.

Antall leverandører som søker samtykke: 429

Informasjon om aktiviteten din på denne tjenesten kan matches og kombineres med annen informasjon om deg og stammer fra ulike kilder (for eksempel din aktivitet på en separat nett-tjeneste, din bruk av et lojalitetskort i butikken eller svar du har gitt på en undersøkelse), til støtte for formålene forklart i denne erklæringen.

Antall leverandører som søker samtykke: 416

Til støtte for formålene som er forklart i denne erklæringen, kan enheten din anses som sannsynlig koblet til andre enheter som tilhører deg eller husholdningen din (for eksempel fordi du er logget på samme tjeneste på både telefonen og datamaskinen din, eller fordi du kan bruke samme Internett-tilkobling på begge enhetene).

Antall leverandører som søker samtykke: 356

Enheten din kan skilles fra andre enheter basert på informasjon den automatisk sender når du får tilgang til Internett (for eksempel IP-adressen til Internett-tilkoblingen din eller typen nettleser du bruker) til støtte for formålene som er eksponert i denne erklæringen.

Antall leverandører som søker samtykke: 545

Med ditt samtykke kan din nøyaktige posisjon (innenfor en radius på mindre enn 500 meter) brukes til støtte for formålene som er forklart i denne erklæringen.

Antall leverandører som søker samtykke: 280

Med ditt samtykke kan visse egenskaper som er spesifikke for enheten din bli forespurt og brukt til å skille den fra andre enheter (for eksempel installerte skrifttyper eller plugin-moduler, oppløsningen på skjermen) til støtte for formålene som er forklart i denne erklæringen.

Antall leverandører som søker samtykke: 152

Leverandører

Din eksterne inhouseavdeling

Det er vanskelig å være like god i alt. Derfor har vi eksperter innen regnskap, IT og markedsføring, slik at vi kan hjelpe deg med alt det du ikke er ekspert på.

Sammen jobber vi smartere

Gjennom digitale tjenester og personlig rådgivning innen regnskap, IT og markedsføring, gjør vi det enklere for deg å vurdere og velge de beste løsningene for din bedrift.

Ved å jobbe sammen på tvers av fagfelt, åpner vi opp for nye muligheter, og en smartere måte å jobbe på. Dette sikrer at bedriften din er klar for en stadig omskiftende digital verden.

Vi hjelper små og mellomstore bedrifter med å lykkes i en stadig mer digital verden.

Når systemene dine henger etter, stopper flyten i hele virksomheten.

Med de riktige løsningene får du oversikt, forutsigbarhet og en hverdag uten unødvendige avbrudd.

Neste generasjons økonomisystem

Business NXT er for deg som trenger ett moderne ERP-system – rett i nettleseren. Du samler regnskap, lønn, logistikk og HR på én plattform.

Lei av HR-rot? La oss vise deg noe smartere

Dottie HR gir deg oversikt og kontroll på alt fra kontrakter og fravær til ferie og personaloppfølging – uten at det blir rotete, tungvint eller Excel-basert.

Lønn som bare funker

Payroll er et moderne, skybasert lønnssystem som forenkler hele prosessen. Du får en trygg og effektiv flyt mellom lønn og regnskap. 

Illustrasjon av et kontorbygg

Din egen hovedkontakt
Du får din egen hovedkontakt på tvers av virksomhetsområdene, som sørger for koordinering mellom tjenestene du har valgt.

Sømløs opplevelse
Du får tilgang til en bred portefølje av tjenester på ett sted. Dette reduserer behovet for å samarbeide med flere leverandører, og gir en mer sømløs opplevelse.

Økt effektivitet
Når regnskap, IT og markedsføring jobber sammen, kan prosesser effektiviseres og automatiseres, noe som sparer deg som kunde både tid og ressurser.

Forbedret strategi
Ved å kombinere innsikt fra regnskap, IT og markedsføring, gir det et mer komplett bilde av hvordan bedriften presterer og hvor den kan forbedres.

Tverrfaglig ekspertise
Vi har samlet ulik fagkompetanse under samme tak. Dette gir kundene tilgang til kompetente spesialister innen flere viktige fagområder.

Stor fleksibilitet
Tjenestene og løsningene våre kan enkelt justeres og tilpasses kundens behov og vekstambisjoner.

Bedre samarbeid
Når alle tjenester leveres fra ett kompetansehus, blir kommunikasjonen enklere, og du slipper misforståelser eller forsinkelser mellom ulike leverandører.

Riktig fokus
Du kan fokusere på kjernevirksomheten din og det du er god på. Vi tar oss av alt annet, eller så mye du ønsker vi skal ordne for deg.

Proaktivt kompetansemiljø
Kompetansedeling på tvers internt, bidrar til kontinuerlig læring og innovasjon, og gjør oss bedre rustet til å forstå kundene og komme med gode råd og løsninger.

Kompetansehuset Wican

Hvorfor velge oss?

Du kjenner din forretning best. Det er ikke sikkert du trenger råd og hjelp til alt. Det du er best på og har tid til selv, er det ofte bra å gjøre selv. Og der du kan trenge hjelp, der er vi. Enten det er gode råd, kompetanse eller løsninger – eller å gjøre hele eller deler av jobben for deg.

Vi har samlet fagkompetanse på flere felt i ett og samme konsept – det gjør oss bedre rustet til å levere tjenester til deg som er helhetlige og fungerer sammen. Rett og slett en smartere måte å jobbe sammen på. Du gjør det du er best på – vi hjelper deg med resten.

Hold musepekeren over ikonene på det interaktive kompetansehuset for å se flere fordeler du får med Kompetansehuset Wican.

Faglig påfyll

Du vet helt sikkert hvor viktig det er å holde seg faglig oppdatert i et marked som stadig er i utvikling. Her finner du derfor faglig innsikt, nyttig inspirasjon, pålitelig ekspertise og praktiske råd som kan bidra til å styrke både din bedrift og din egen kompetanse.

En mann som trykker på en laptop med mye miljø-ikoner. Illustrerer klimaregnskap.
Regnskap

Miljøregnskap

Hvordan møte økende krav til miljørapportering, og samtidig sikre god økonomisk vekst. Dersom du driver «frisørsalongen på hjørnet» eller er

Les mer

Kanskje er det akkurat deg vi trenger?

Hos Wican handler det ikke bare om tall, teknologi og tjenester. Det handler om folk. Deg, oss og kundene våre.

Vi tror på et arbeidsliv hvor du kan være deg selv, utvikle deg faglig og bidra til noe som betyr noe. Her bryr vi oss, om hverandre, faget og resultatene. Vi vokser, og vi trenger flinke folk som vil være med og løfte både Wican og kundene våre videre.

Men du, slapp av. Du trenger ikke bli influenser. Bare gjør jobben du er god på – det holder for oss. Kanskje er du vår neste regnskapsfører? Eller IT-rådgiver? Uansett – hvis dette treffer deg, så er det kanskje verdt å ta en titt på karrieresiden vår.

Nyeste stillinger

Livet i Wican

20 år med innovasjon og engasjement – møt gründerne bak Kompetansehuset Wican

Bli kjent med gründerne som startet Kompetansehuset Wican for to tiår siden. I denne korte videoen deler de litt av historien, kulturen, og visjonene som driver dem. Med ekte engasjement viser de hva som gjør Kompetansehuset Wican til et godt sted å være både for kunder og ansatte.

Ingen ledig stilling som passer?

Du er også hjertelig velkommen til å sende inn en åpen søknad med CV. Vi er alltid på utkikk etter dyktige medarbeidere!

La oss jobbe smartere sammen!

Du gjør det du er best på – vi hjelper deg med resten.

0/5 0 tilbakemeldinger