
Grafisk design inngår i det som kalles visuell kommunikasjon, og er viktig for å skape
forståelig og engasjerende budskap. Ved å
bruke illustrasjoner, farger, ulike oppsett og
typografi, kan man bringe frem ulike følelser og tanker, og bidra til at mottakerne kan sitte igjen med en tydelig og felles forståelse av hva dere ønsker å formidle – fremfor å ”kun” benytte ord alene.
Mange tenker nok i første omgang at
grafisk design kun er å lage en fin logo, men om
vi ser til dagens digitale mediabilde, kan vi
tydelig se at bruksområdene har få begrensninger – og grunnen til det, er fordi det er svært effektfullt! Grafisk kommunikasjon bidrar til at flere av sansene blir benyttet, og fører til et bedre førsteinntrykk og helhetlig opplevelse av din merkevare.
Så vårt spørsmål til deg er – tør du å la være?
1. Godt inntrykk
Med godt utarbeidet grafisk design bidrar du til
at potensielle kunder får et godt inntrykk
av din bedrift.
2. Merkevarebygging
Grafisk design bidrar til å bygge den visuelle
identiteten til din bedrift. Dette er avgjørende for hvilket inntrykk kundene vil sitte igjen med av din merkevare.
3. Troverdighet
Grafisk design av høy kvalitet er med på å øke din profesjonalitet. I kombinasjon med en helhetlig
visuell identitet blir du oppfattet som mer
troverdig.
4. Konkurransedyktig
Design av høy kvalitet løfter deg på høyde med dine konkurrenter – kreativt design gjør at din
bedrift skiller deg ut.
Camilla gleder seg til å høre fra deg!