Vi tilbyr Telenors løsninger med alt fra enkel mobiltelefoni til sentralbordløsninger, systemintegrasjoner og samhandlingsverktøy.
Telenors sikkerhetssenter jobber døgnet rundt med å sikre Telenors nasjonale mobil- og bredbåndsnett.
Det er store ord, men like stort er det at det er reelt. Telenor sikrer kundene dekning i verdensklasse der de.
Nok en gang har Telenor blitt kåret til å ha Norges beste, raskeste og mest stabile mobilnett av Ookla Speedtest.
Hos oss får du en driftsavtale som sikrer deg en god telefoniløsning og personlig brukerstøtte.
Et velfungerende sentralbord. som gjør det mulig for de ansatte å besvare innkommende anrop, der de er.
Det er enkelt å sørge for at kunden alltid får svar med velkomsthilsen og tastevalg.
For små bedrifter er nettsikkerhet avgjørende. Små og mellomstore bedrifter er attraktive mål for angripere på grunn av mangelfull sikkerhet. Konsekvensene av datainnbrudd, nedetid eller krypteringsangrep kan være katastrofale. Telenors sikkerhetskonsept beskytter kundene fra mobil og endepunkter til nettverk, applikasjoner og skytjenester, skreddersydd etter kundenes behov.
Gi oss din kontaktinformasjon, slik at vi raskt kan ta kontakt med deg og starte en konstruktiv samtale for å kunne gi deg et uforpliktende tilbud fra oss.
Vi tar et møte hvor vi dykker ned i dine behov og krav som vil legge grunnlaget for å utvikle en skreddersydd løsning som oppfyller dine forventninger.
Våre konsulenter bistår med å lage et forslag til løsning. Vi setter opp en sikker, brukervennlig og funksjonell løsning.
Vi implementerer løsningen på den aktuelle plattformen, og du kan raskt dra nytte av de nye funksjonene og forbedringene som løsningen gir.
Vi er en totalleverandør av IT-tjenester. Vårt mål er å gi deg en mer automatisert og enklere hverdag.
Vi har en dedikert programvareavdeling som jobber med alt av integrasjoner og webapplikasjoner, hvor vi skreddersyr alle programmene for våre kunder.
Våre systemer leveres alltid som skytjenester, som betyr at de er tilgjengelige når som helst, hvor som helst – med fokus på god brukervennlighet, høy sikkerhet og ytelse i toppklasse.
En ting mange ikke vet, er at vi også leverer masse forskjellig IT-utstyr — så vi kan hjelpe deg å finne nøyaktig de maskinene eller utstyret som løser dine behov.
Med sentralbordet på mobilen er du lett tilgjengelig for kundene og unngår dermed tapte anrop.
Ett hovednummer til bedriften – Med ett hovednummer til bedriften blir det enkelt for kunder å ringe inn.
Alltid noen som svarer – Kunden møter en velkomsthilsen med tastevalg som styrer samtalen videre.
Automatisk viderekobling – I bedriftens åpningstid settes samtales videre slik at kunden raskt kommer frem til rett person eller avdeling.
Aldri stengt – Utenfor bedriftens åpningstid møtes kunden av en talemelding som informerer om åpningstiden.
Enkel og brukervennlig løsning for administrator – Alle konfigurasjoner og endringer gjøres enkelt via webgrensesnitt.
Som ansatte kan du enkelt benytte MBN i nettleser på pc eller som app på mobil når du er på farten.
Her kan du blant annet:
Administrator får tilgang til en nettbasert administratorløsning for Mobilt Bedriftsnett (MBN Administrator) hvor man kan styre og administrere løsningen selv.
Løsningen har et godt grafisk grensesnitt slik at det er lett å ha oversikt over løsningen og enkelt å endre åpningstider, menyvalg, viderekoblinger, kø-innstillinger, talemeldinger, etc.
Med automatisk nummeroppslag ser du hvem som ringer, selv om du ikke har nummeret i kontaktlisten.
Når du har besvart et anrop kan du enkelt sette over anropet til riktig person ved hjelp av “sett over”-knappen. Du kan sette over til en person i din private kontaktliste, eller til en kollega via bedriftskatalogen.
I bedriftskatalogen vil du alltid ha oppdatert status på dine kolleger og kan se om de er i en samtale, har fri, er i et møte, eller om de er borte på grunn av sykdom. Ved å oppdatere din egen status, vil du ha mulighet til å velge hva som skal skje med innkommende anrop mens denne statusen er aktiv.
I ferien kan du for eksempel velge at alle direkteanrop skal viderekobles til bedriftens sentralbord.
Ved å benytte alternativt visningsnummer, kan du ringe fra din mobiltelefon med bedriftens hovednummer. Det vil si at mottakeren av anropet blir oppringt fra din bedrift sitt hovednummer.
Dersom en kunde har ringt via en av bedriftens ringesløyfer, uten at man har kunnet besvare anropet, vil man se det som et ubesvarte anrop i Mobilt Bedriftsnett.
Med Telenors løsninger tar du ett steg i riktig retning når det gjelder IT-sikkerhet i bedriften.
Vi er eksperter på digital markedsføring, og vet hva som skal til for å øke kundeopplevelsen og styrke merkevaren din.
En rekke enkeltstående tjenester som kan settes sammen og skreddersys til deg som kunde.
© 2022. Wican Gruppen, Fredrikstad
To provide the best experiences, we and our partners use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us and our partners to process personal data such as browsing behavior or unique IDs on this site and show (non-) personalized ads. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Click below to consent to the above or make granular choices. Your choices will be applied to this site only. You can change your settings at any time, including withdrawing your consent, by using the toggles on the Cookie Policy, or by clicking on the manage consent button at the bottom of the screen.